Intrebari frecvente
Care e garantia pentru aparatele Vegital?
Garantia pentru orice aparat electric Vegital este de 24 de luni de la data achizitiei. Nu sunt supuse garantiei defectele ca urmare a folosirii necorespunzatoare a aparatului (de exemplu uitarea unei lingurie de metal in aparat si folosirea lui cu lingurita inauntru care duce la deteriorarea cutitelor de maruntit).
Care este procedura pentru garantie, sau cum pot sa imi repar aparatul Vegital daca s-a defectat?
Daca aparatul este in garantie, tte rugam sa anunti defectarea sa la tel. 0752.498.740 sau prin email la info@vegital.ro
Pune aparatul intr-o cutie, fara accesorii, doar aparatul in sine. Noi vom trimite un curier sa preia aparatul pentru a-l aduce in service. Nu uita sa ai la indemana certificatul de garantie si documentul de achizitie (facgtura fiscala).
Daca aparatul nu mai este in garantie, procedura este aceeasi ca si mai sus. Odata ce aparatul ajunge la noi, vom face constatarea si te vom anunta care sunt costurile reparatiei.
In cat timp se repara un produs?
Avand in vedere ca reparatia se efectueaza direct la sediul nostru, o interventie in service nu dureaza mai mult de 10 zile. In cazuri exceptionale acest termen se poate prelungi daca cumva producatorul nu are in stoc anumite piese pentru reparatie. Termenul total nu poate depasi 30 de zile indiferent de motiv.
Pot plati in rate pe Vegital.ro?
Da, daca ai un card de cumparaturi cu plata in rate. Acceptam urmatoarele carduri de plata in rate:
-Card Avantaj emis de Credit Europe Bank;
-Bonus Card emis de Garanti Bank;
-Star Card emis de Banca Transilvania;
-Cardul de Cumparaturi emis de Alpha Bank.
Poti alege sa plateste in rate egale, perioada maxima fiind de 12 luni.
In cat timp pot returna un produs daca nu sunt multumit?
Poti returna orice produs de pe Vegital.ro in termen de 30 de zile de la data achizitiei, indiferent de motiv. Iti returnam banii in maxim 5 zile lucratoare din momentul in care produsul a ajuns la depozitul nostru.