Service Vegital
Indiferent ca aveti o problema cu un produs Vegital in garantie sau cu unul care nu mai e in perioada de garantie, noi suntem aici sa rezolvam orice problema in cel mai scurt timp.
Service-ul pentru aparatele vegital se face direct la depozitul nostru din Oradea de catre propriul personal, iar acest lucru ne permite sa rezolvam rapid orice defectiune.
Termenul mediu de reparatie este de 5 zile lucratoare din momentul in care ajunge aparatul la noi. In cazuri exceptionale acest termen se poate prelungi (de exemplu daca lipsesc la furnizor anumite piese), dar in nici un caz nu poate depasi 30 de zile. Veti fi permanent informat in legatura cu statusul reparatiei.
Daca aparatul nu mai este in garantie, vom efectua o constatare si va vom comunica pretul reparatiei, urmand ca dvs. sa decideti daca doriti sa efectuam reparatia sau nu.
Costurile de transport sunt suportate de catre noi indiferent daca produsul este in garantie sau nu.
Daca aveti un aparat care necesita reparatie, va rugam sa-l puneti intr-o cutie adecvata. Nu e nevoie sa aveti cutia originala, de asemenea nu avem nevoie decat de aparat, fara accesorii (decat daca s-au defectat accesoriile).
Vom trimite noi o firma de curierat sa ridice produsele de la dvs., iar cand reparatia este gata, le vom livra la adresa indicata de dvs.
Pentru orice problema nu ezitati sa ne contactati la
0752.498.740 sau sa ne scrieti pe
info@vegital.ro